Kapela ze wsi Warszawa [2009] – Koncert w Trójce [Bootleg]

Streamrip koncertu z 08.02.2009 r. Jakość: mp3, 128 kbit, CBR (jeden plik).

http://www.mediafire.com/?mzfzmzxt0tz

Zdjęcie by Agnieszka Dąbrowska. Nie z tego koncertu, ale rok (i skład?) się zgadza. Jest jeszcze Maja i Wojtek, jest już Ewa, nie ma (chwilowo) Magdy i Sylwii.



6 Responses to Kapela ze wsi Warszawa [2009] – Koncert w Trójce [Bootleg]

  1. pan mietek says:

    bardzo dziękuję. a czy masz może koncert KZWW z Dwójki sprzed bodajże dwóch tygodni, który mnie udało się głupio przegapić?

  2. Autor says:

    Niestety nie. Od jakiegoś czasu nie śledzę już koncertów PR, zwłaszcza że są porozrzucane po 3 kanałach.
    Ale ten koncert jest do obejrzenia na videło:
    http://www.polskieradio.pl/8/194/Artykul/695348,Kapela-ze-Wsi-Warszawa-w-Dwojce

  3. pan mietek says:

    no właśnie nic tam kurde mać nie widzę. ale dzięki jeszcze raz

  4. Autor says:

    No mnie trochę zajęło dojście to tego, że trza klikać nie linki, tylko te takie kamerki po lewej:

    Jeśli Ci wyskoczy „acces denied” to musisz wyłączyć Adblocka na stronie PR – odtwarzacz chce ładować reklamę, a że nie może, to się wiesza.
    Koncert tam jest, bo sprawdzałem dzisiaj.

  5. pan mietek says:

    jestem wzruszony. to był jedyny prezent jaki dostałem na urodziny. (niestety mówię serio)

  6. Autor says:

    Jest kryzys, nie ma co szaleć z konsumpcją, kupując jakieś tam prezenty… 😉
    „Tiażołyje czasy”, stwierdził radziecki żołnierz, zdejmując zegar z wieży ratuszowej…

Dodaj komentarz