Opole 2017

Rezygnacje z udziału w tegorocznym Opolu przyjęły różne formy, ale Zbigniew Wodecki jak zwykle zakasował wszystkich…
Never forget!





Obligatory:

😥

Znalezione w necie #3

Suplement do poprzedniego posta o vidsach.
Narodowy Instytut Audiowizualny ostatnio od strony muzyki przestał być dodatkiem do PR4 (koncerty Organków i innych MesTypów) i odleciał w niezal-kosmos.
Na Firefoxie mi to nie działa (zawiesza przeglądarkę), ale na Chromie tak.

Hey
Drę Koty
Mitchez
Tie Break
Bokka
Waclaw Zimpel solo
Shy Albatross
Kristen gra Las
Artur Majewski solo
Marcin Emiter solo
Paul Wirkus solo
Marcin Dymiter i Paul Wirkus znowu razem

Trza to będzie kiedyś poripować, zanim dobra zmiana to wszystko przepierdoli z braku kasy na serwery inne niz Radia Maryja i Telewizji CAŁKOWICIE POLSKIEJ.

Znalezione w necie #2

Od pewnego czasu nagromadziła mi się kupa fajnych wideosów, które można obejrzeć na YT. Także lecimy.

1) Włodek Kiniorski – Kopernik polskiej muzyki – wrzucił bardzo fajny film o Neo-Izraelu, z wypowiedziami m. in. ś. p. Piotrka „Stopy” Żyżelewicza.


2) Jak ktoś jeszcze nie widział filmu „I Could Live in Africa” o wschodnioeuropejskich białych murzynach (którym teraz się wydaje, że są Zachodnimi Europejczykami, zagrożonymi islamizacją), może to nadrobić:


3) To samo jeśli chodzi o „My Blood, Your Blood”:


4) Reprezentanci polskiego bieguna zimna udostępnili koncert Izraela z pamiętnej trasy, której efektem był album Live. VHS dobry jest. Proponuję wystartować od klipu poniżej, jest ich chyba z kilkanaście:

5) Niejaki Mirosław Dzięciołowski z Gorlic odostępnił na swoim kanałe koncert Izraela z tej samej trasy. Jest koło 5 części tego:


6) Fragmenty koncertu zespołu Będzie Dobrze, bodajże z programu „Drgawy”. Pamiętam, że miałem to na VHSie:




Bonus: zdjęcia z koncertu w Suwałkach:

7) Sky Piastowskie vs. Hey (już było):


8) Jarocin ’92 w HQ.

Niestety, już wyjebane z YT.

9) Niejaki Jerzy Pawleta chwali się, że ma fajne rzeczy:

Może coś z tego będzie…

10) Najlepiej wyglądający Najlepszy obecnie krakowski zespół ciągle nie wydał płyty, ale nie ustaje w działaniach promocyjnych:



Akurat dzisiaj wyszedł nowy teledysk, co za przypadek 😉 (checks banking account).

A podobno wysokie stężenie benzopirenu szkodzi. Aż idę dorzucić do pieca starego trampka…

Znalezione w necie

Dziś coś z cyklu, że zacytuję RMB: „Kurwa, gdzie ja weszłem?! Ja pierdolę!”. Zwis przeglądarki zapewniony…

1) Wrzuciłem onegdaj film Konja o RMB. Tu jest w lepszej wersji (rip z cyfrufki) i jednym kawałku:

2) Jakiś czas temu wypłynęła kwestia programu TVP Kraków z udziałem zespołu Pedalsi. Chyba chodziło o to:

Śliczny RMB included, jeszcze sprzed (na początku?) okresu „White Line”.

3) Legendarny film Koncert Michała Tarkowskiego z występami m. in. Maanamu i Brygady K.:

Szkoda że nie ma „My Blood, Your Blood” w sensownej jakości.

4) Jarocin ’82 w subiektywie WFDiF:

5) Bakszysz – Czarna Droga. +100 punktów do stylówy. Tak hartowało się Kluczstone:

Tu już w stylówie bardziej współczesnej klasycznej:

6) Historia Polskiego Rocka vol.3, czyli Stan Borys masakruje lewaków panczaków:

7) Kanał Yacha Paszkiewicza, z dużą ilością legendarnych klipów, przykładowo:


Tudzież:

Osobiście, zawsze preferowałem tę wersję:

8) Propo Bielizny Goeringa – klipy do dzisiaj wyjebują z butów:


9) Kanał Jaro Rajo z materiałami Margit Hägebrandt, dokumentującymi to co najlepsze w polskich ejtisach:



Na szczęscie w Wawie kilka osób miało już wtedy kamery VHS, dzięki czemu RóbRege zostało uwiecznione:


10) Dr Richter, Tekla i Bodek dają ostro. Oczywiście mam na myśli nie tylko stylówę, ale również muzykę:

Polonia Eins will never die.
vids4

vids5

11) Legenda Drugiej, Zimnej i każdej następnej wojny – Col. Chestbridge – zapodał Koncert na 10-lecie Lado ABC:

„My friend!”

vids1

12) Propo Lado – last bat not list – kanał (nie?)oficjalnego kronikarza Sceny, michauja. Niektóre rzeczy całkiem niezł…


Aśka, Olga i Bartłomiej na jednej scenie?
vids3
Eee… Naczy się…
vids2

Armia [2005] – Koncert na 20-lecie [DVD-Rip]

armia201

Po niewielkiej przerwie, spowodowanej problemami z encodingiem i uploadingiem, czas na chłopaków spod znaku Białej Gołębicy ™.
Jubileuszowy koncert Armii, który odbył się w 2005 r. w warszawskiej Stodole.
TBH nabyłem toto na lekkim cyku, myśląc, że to DVD Triodante. 🙂
Niestety, raz że koncert ma 2,5 h (zrobiłem z tego 1,4 GB mkv), dwa że źródło jest z przeplotem (interlace), więc musiałem konwertować xvidem z opcją deinterlace, także jakość nie jest rewelacyjna. Ale IMO lepsze okazjonalne piksele, niż to:

armia202armia203
Dane techniczne:
V: xvid, 640×480, 2-pass encode
A: mp3, 44100Hz, 128 kb/s

Plik mkv + skan okładki i płyty (bmp):

https://en.webshare.cz/#/file/lo3oERz43r
https://en.webshare.cz/#/file/7an6481Nd4
https://en.webshare.cz/#/file/6u42tB76k6

I na tym zakańczam uploady na ten rok. Zostały jedynie drobne ogłoszenia parafialne…