Poszukiwany, poszukiwana

Dziś nietypowo, mianowicie requesty.
Gdyby ktoś z szanownych Pań / Panów dysponował którymś z poniższych materiałów, bardzo proszę o tzw. uploading.

1) Może być mp3 albo flac:

Starzy Singers – Ombreola (Lado ABC, 2015, remaster + bonusy)

Interesuje mnie CD2, na którym są bonusowe kawałki – nie chce mi się dla nich kupować drugi raz płyty, którą mam w pierwszym wydaniu (Złota Skała, 1997).

Starzy Singers – Rock-a-bubu (Lado ABC, 2009, bonusy)

To samo, co wyżej – chciałbym posłuchać bonusów a mam pierwsze wydanie z 1999 r.

2) Szukam we flacu, nie wrzucajcie transcodów (mp3->flac), bo i tak się zorientuję a po co mamy się gniewać… Tylko ripy z CD ofkors.

PRL – Zła wiadomość

Było kiedyś na tocomigra i u Pana Mietka ale zaginęło, a ludzie ciągle o to pytają (we FLACu). Pamiętam, że trzymałem ten rip na dysku, ale chyba wyrzuciłem po pijaku czy coś.

Paraphrenia – Mantrykota

Pierwszy i jedyny materiał pojebów z Warszawy.

Czarna Róża (Black Rose) – Demografiti

Pierwszy i jedyny materiał Daniela Rojka z Warszawy.

Robert Maxymilian Brylewski – Warsaw Beat

Nie pierwszy i nie jedyny materiał Ottona Pierwszego polskiego rocka (z Warszawy).

Bakshish – Eye

Drugi i zdecydowanie ostatni wydany w MJM materiał regałowców z Kluczstone.

No i gdyby ktoś miał całe Rock Opole 1995 (Armia, T. Love, VooVoo, PRL, Homo Twist, Świetliki, Myslovitz, Trupy, De Press) i wrzucił to gdzieś, byłoby mega. Podobnie jeśli chodzi o koncerto-programy Homo Twist (Nikt z nikąd – cały, bo rip z TVP Klutura jest niepełny) i Pudelsów (podobno istnieje) z TVP Kraków.

10 Responses to Poszukiwany, poszukiwana

  1. fR says:

    Coś będzie jak mnie nikt nie uprzedzi.

  2. Don Avadoro says:

    Dajesz, bo znając życie mało komu się będzie cokolwiek chciało zrzucić… 🙂

  3. Don Avadoro says:

    122 MB? I to jest flac? :/

  4. protomarcin says:

    Jeśli to do mnie, to nigdzie nie pisałem, ze to flac. Mp3, rip z CD kupionego w komisie w Katowicach.

  5. Don Avadoro says:

    A mógłbyś to wrzucić we flacu, tak jak prosiłem w poście, bo w mp3 to mam. Wyjdzie te 300-400 MB ale konwersja przynajmniej bezstratna.

  6. Don Avadoro says:

    Wielkie dzięki za te wrzuty, Szanowny fR.
    Czy miałbyś coś naprzeciwko, gdybym w przyszłości wrzucił te 3 płyty normalnie na bloga jako posty (nie wszyscy szukają w komentach)?
    Z podaniem propsów, ofkorsa…

  7. fR says:

    Nie mogę mieć nic przeciwko. Ja tylko przerzuciłem z miejsca na miejsce. Have’n’Share… Faktyczne propsy należą się Tacie wszystkich ripperów i PiotrowiK.

Skomentuj

