Variete [2005] – Nowy material [CD]

Dziś coś od majdżorsów – mam nadzieję, że nie skończę jak Litwinienko…
Piąta (?) płyta Variete, nagrana po prawie 10 latach przerwy. Tym razem jeszcze więcej transu, samplery i inne bajery. Bamberg reprezent (jak zwykle).




Links removed, you can buy this album on serpent.pl (Digital):

http://wsm.serpent.pl/sklep/albumik.php,alb_id,3267

6 Responses to Variete [2005] – Nowy material [CD]

  1. 1. Tytuł płyty to nie nowy materiał tylko MATERIAL.
    2. Czemu Cię wczoraj nie było?

  2. anon says:

    1) Eee, pewnie wiesz, co piszesz, ale net wie swoje:
    https://rateyourmusic.com/release/album/variete/nowy_material/
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nowy_materia%C5%82
    http://wsm.serpent.pl/sklep/albumik.php,alb_id,3267

    2) A skąd wiesz, że mnie nie było?
    Może ta laska z fajnymi cyckami, która wołała: „Marcin, kurwa – kocham Cię!” to byłam ja?

  3. Dżizas, po drugie to czemu się do mnie nie odezwałeś/aś? a po pierwsze to i zespół mówił o tym wyraźnie w wywiadzie do Lampy, i na okładce przecież jest napisane równie wyraźnie.

  4. anon says:

    2) Nie byłem – zajob w robocie / środek tygodnia / niekorzystny biomet.
    1) To poprawię.

  5. pirotyt says:

    ja wczoraj byłem tzn. 4-go w Psie, dzięki temu się dowiedziałem, że autor bloga jest ze Smogowego Miasta,
    Przyzwoity koncert był, dziękuję też za Przyzwoitą pogawędkę po…

  6. 1) to pozdrawiam, trzeba było powiedzieć, że Ty to Ty
    2) już proponuję się przenieść z dyskusją na stronę Przyzwoitości albo fejsa Najprzyjemniejszych, bo się Variete zdenerwuje jeszcze

Skomentuj

