Variete [1996] – Wieczór przy balustradzie [CD]

Czwarta płyta bydoszczan, wydana w okresie intensywnej ofensywy wydawniczej krakowskiego Music Cornera (niech spoczywa w pokoju).



Links removed, you can buy this album on serpent.pl (CD / Digital):

http://wsm.serpent.pl/sklep/albumik.php,alb_id,4415

4 Responses to Variete [1996] – Wieczór przy balustradzie [CD]

  1. Twój stary says:

    Ponieważ PackUpload cuś się jebie ostatnio (pliki się nie uploadują – czyżbym osiągnął limit, którego miało nie być?). Chwilowo przerzuciłem się na ADrive – niestety pliki są dostępne tylko 2 tygodnie…

  2. Twój stary says:

    Ponieważ Adrive zasysa, przerzuciłem się chwilowo na Rapidgatora. Packupload dalej wygląda na zapchany. A ledwo nieco ponad 22 GB tam wrzuciłem. 😦

  3. pan mietek says:

    Packupload często w weekendy świruje jarząbka, ale potem mu mija.
    na Adrive pliki są cały czas, to LINKI przestają być aktywne (podobno, bo moje jakoś nie wygasają).
    doświadczeni ludzie jeszcze polecają PutLocker, nie próbowałem.

  4. Twój stary says:

    Dzięki wielkie. Na szczęście zostało mi tak ze 6 albumów do wrzucenia, więc jakoś damy radę. 🙂

Skomentuj

